グローバル製品開発戦略 : 日本コカ・コーラ社の成功と日本ペプシコ社の撤退 = The strategy of global product development : Coca-Cola (Japan) vs. PepsiCo (Japan). 初版
- 種類:
- 電子ブック
- 責任表示:
- 多田和美著
- 出版情報:
- 東京 : 有斐閣, 2014
- 著者名:
- 多田和美,
- ISBN:
- 9784641870987 [4641870985]
- 注記:
- Includes bibliographical references (pages 249-256) and index
Online resource; title from PDF title page (EBSCO, viewed January 19, 2016) - ローカル注記:
- 学内専用E-BOOKS (local access only)
類似資料:
メディアファクトリー |
緑風出版 |
中京コカ・コーラボトリング |
ポプラ社 |
徳間書店 |
ポプラ社 |
Twayne Publishers, Maxwell Macmillan Canada, Maxwell Macmillan International |
明石書店 |
医学書院 ; 1998.12 | |
ダイヤモンド社 |
イースト・プレス |