>> Amazon.co.jp
このページのQRコード

Mental leaps : analogy in creative thought

種類:
図書
責任表示:
Keith J. Holyoak and Paul Thagard
出版情報:
Cambridge, Mass. : MIT Press, c1995
著者名:
シリーズ名:
Bradford book <BA00245453>
ISBN:
9780262082334 [0262082330]  CiNii Books  Calil
注記:
Includes bibliographical references and index
所蔵情報
Loading availability information
子書誌情報
Loading
タイトルが類似している資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Amégan, Samuel, 1939-

Presses de l'Université du Québec

7 図書 Causal learning

Shanks, David R., Medin, Douglas L., Holyoak, Keith James, 1950-

Academic Press

Smith, Steve, 1952-, Ward, Thomas B., Finke, Ronald A.

MIT Press

Lowenfeld, Viktor, Brittain, W. Lambert

Macmillan

Finke, Ronald A., Ward, Thomas B., Smith, Steve, 1952-

MIT Press

Nohrnberg, James Carson, 1941-, Spenser, Edmund, 1552?-1599

Princeton University Press

Finke, Ronald A., Ward, Thomas B., Smith, Steve, 1952-

MIT Press

Engle, Paul, 1908-

Dutton

Young, James Webb, 1886-

McGraw-Hill

11 図書 Originals

Grant, Adam M., Bullard, Nick

Penguin Books

Holyoak, Keith James, 1950-, Thagard, Paul, 鈴木, 宏昭(1958-), 河原, 哲雄(1962-)

新曜社

Sternberg, Robert J., 1949-

Cambridge University Press