Blank Cover Image
このページのQRコード

Statistical techniques in market research

種類:
図書
責任表示:
by Robert Ferber
出版情報:
New York : McGraw-Hill, 1949
著者名:
Ferber, Robert, 1922- <DA01804976>  
注記:
Bibliography: p. 413-430
Includes index
所蔵情報
Loading availability information
子書誌情報
Loading
タイトルが類似している資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Flagle, Charles D., Huggins, W. H. (William H.), Roy, Robert H.

Johns Hopkins Press

Federal Electric Corporation, 加瀬, 滋男(1922-)

日本規格協会

Grant, Eugene Lodewick, 1897-

McGraw-Hill

Dorfman, Robert, 小宮, 隆太郎(1928-)

日本規格協会

Känel, Walter

R.v. Decker's Verlag, G. Schenck

Teranishi, Roy, 1922-

M. Dekker

HASTINGS, KEVIN

MARCEL DEKKER

Cowgill, Robert W. (Robert Warren), 1920-, Pardee, Arthur Beck, 1921-

John Wiley

Scheele, Evan D., Westerman, William L., Wimmert, Robert J.

Prentice-Hall, Maruzen

Adler, Robert J, Feldman, Raisa E., 1958-, Taqqu, Murad S

Birkhäuser